Salgsbetingelser
Leveringsbetingelser
Varer blir sendt som pakke gjennom Bring og kan spores på www.bring.no eller som pakke rett i din postkasse med sporing. NB! Vi sender ikke pakker utenfor Norge.
Ved kjøp av produkter som blir sendt som pakke, (store, tunge produkter), vil du motta et sendingsnummer på e-post når varen er sendt, det er derfor viktig med korrekt mobilnummer og e-post.
Leveringstid: 2 – 5 arbeidsdager.
Bestillinger under kr 1000,- blir sendt med et frakt- og ekspedisjonsgebyr på kr 49,-.
Bestillinger over kr 1000,- sendes fraktfritt. (NB! Gjelder ikke varer levert på dør)
Du vil motta beskjed på e-post eller SMS dersom varen ikke er på lager, det er derfor viktig med korrekt tlf.nr. og e-post
Angre på kjøp / retur
Dersom du angrer på kjøpet av varen – gjelder angrefristloven med 14 dagers angrefrist fra du har mottatt varen. Dersom du velger å returnere en vare – må forsegling være inntakt. Dersom forsegling på varen er brutt – vil du ikke kunne returnere varen. Om du ønsker å returnere en vare – må du først kontakte oss på e-post: post@helsekostshop.no med informasjon om ønsket retur. Returkostnader belastes i sin helhet av kunden.
Uavhentede varer
Uavhentede pakker blir utfakturert med 50,- i portoutlegg, samt kr. 50,- i ekspedisjonsgebyr.
Vi tar ikke ansvar for feil bruk av produkter, da riktig bruk ikke medfører normal helsefare. Husk å oppsøke profesjonell hjelp ved mistanke om alvorlige sykdommer. Vi fører kun produkter som er godkjent for salg i Norge.
Forbrukerombudet om e-handel
Annet
Metro Helsoteket AS er ansvarlig for transaksjoner gjennom helsekostshop.no sine nettsider.
Kundedata blir ikke delt med/solgt til en tredjepart. De oppbevares etter norsk lov om personvern.
Kredittopplysninger blir skrevet inn på en sikker, kryptert side.